ћета створенн¤ сайту.” людини, не дуже досв≥дченоњ у зал≥зничних подорожах може виникнути питанн¤: з ¤кою метою створено цей сайт? јдже розклади прим≥ських Ї на кожн≥й станц≥њ, Ї, також, служба дов≥дки, ¤ка працюЇ ¤к на станц≥њ, так ≥ по телефону. ÷е гарна в≥дпов≥дь, ¤кщо ¬и плануЇте невеличку подорож за м≥сто, наприклад на дачу або в≥дпочити. јле ¤кщо ¬и бажаЇте подорожувати ”крањною ≥ ¬аш маршрут включаЇ одну чи дек≥лька д≥л¤нок прим≥ських зал≥зничних г≥лок, то тут плануванн¤ стаЇ майже неможливим. —права в тому, що на станц≥¤х вив≥шують лише час в≥дправленн¤ поњзд≥в по дан≥й станц≥њ. ≤нколи нав≥ть час прибутт¤ пот¤га на к≥нцеву зупинку взнати надто важко. Ѕудь-¤ка ≥нформац≥¤ стосовно руху прим≥ських дов≥дковими службами видаЇтьс¤ вкрай неохоче. ÷е не кажучи вже про станц≥њ, ¤к≥ значно в≥ддаленн≥ в≥д ¬ашого м≥сц¤ перебуванн¤. “аким чином, джерело достов≥рноњ ≥нформац≥њ про рух прим≥ських вкрай необх≥дно ус≥м подорожуючим. „ому варто подорожувати саме прим≥ськими?™ дек≥лька причин, ¤к≥ робл¤ть прим≥ськ≥ поњзди значно приваблив≥шими за ≥нш≥ види транспорту. ѕо-перше це комфорт. “ак чи ≥накше, а великий пустий салон електропоњзда з широкими м≥сц¤ми дл¤ сид≥нн¤ значно приЇмн≥ше за забитий людьми салон автобуса чи маршрутки, в ¤кому ще, до реч≥, тхне бензином. якщо ¬ас л¤каЇ натовп дачник≥в з торбами, н≥що не заважаЇ ¬ам обрати за розкладом пот¤г, в ¤кому њх не маЇ. я вважаю забороненим подорожувати у вих≥дн≥ дн≥, з 9-11 ранку та 6-10 вечора. ¬ ≥нший час людей не багато, ≥нколи нав≥ть можна обрати соб≥ власний вагон. ƒругою позитивною рисою Ї варт≥сть проњзду. ” прим≥ських вона значно нижче н≥ж у ≥нших видах транспорту. р≥м того, варт≥сть одного к≥лометра значно знижуЇтьс¤ в≥д дальност≥ проњзду. ™ ще дек≥лька хитрощ≥в, ¤к≥ законно дозвол¤ють дещо знизити варт≥сть. ѕо-перше, на п≥вденно-зах≥дн≥й зал≥зниц≥ кв≥тки коштують дорожче. ¬арто м≥н≥м≥зувати к≥льк≥сть квитк≥в, ¤к≥ ви берете на станц≥¤х п≥вденно-зах≥дноњ. ќсобливо ц≥кавими Ї станц≥њ, де дають квитки старого зразка - де вказано м≥сце в≥дправленн¤ та зона. «она залежить лише в≥д в≥дстан≥. ÷е важливо, ¤кщо ¬ам потр≥бно њхати з пересадками - за кожну зм≥ну пот¤гу ¬и платите страховий зб≥р та ѕƒ¬. “аким чином, берете кв≥ток до станц≥њ на потр≥бн≥й в≥дстан≥, до ¤коњ можна доњхати без пересадок, а сам≥ с≥даЇте у ≥нший б≥к та дек≥лькома пот¤гами њдете за одним квитком. ≤ншою приЇмною властив≥стю прим≥ських зал≥зничних квитк≥в Ї те, що вони вважаютьс¤ д≥йсними на прот¤з≥ доби. “обто ¬ам не маЇ необх≥дност≥ паритись по 12-18 годин, ¤к у звичайному пот¤з≥, ¬и можете подорожувати у в≥дносно в≥льному граф≥ку. оли ¬ам набридне њхати, ¬и можете вийти, в≥дв≥дати визначн≥ пам'¤тки на ¬ашому шл¤ху, а пот≥м с≥сти у наступний пот¤г за тим самим квитком. ќсобливост≥ руху прим≥ських.якщо ¬и подорожуЇте на значну в≥дстань та плануЇте зробити дек≥лька пересадок, ¬ам сл≥д враховувати так≥ особливост≥. ѕо-перше, Ї важлива р≥зниц¤ м≥ж станц≥¤ми та зупиночними платформами. Ќа станц≥¤х Ї ¤кимось чином влаштований вокзал, тобто Ї зал оч≥куванн¤, на ¤кому можна переночувати, буфет, камери схову та ≥нше. Ќа зупиночн≥й платформ≥ ¬и знайдете асфальтову смугу вздовж кол≥њ, найближчий населений пункт може бути на в≥дстан≥ дек≥лькох к≥лометр≥в. ¬ найкращому випадку там буде дек≥лька лавочок. оли ¬ам потр≥бно зупинитис¤ на н≥ч, ¬и повинн≥ ор≥Їнтуватис¤ за своњм стилем подорожуванн¤. якщо ¬и плануЇте стати наметом - маЇ сенс виходити на зупиночних платформах за 1-2 зупинки до станц≥њ, ≥ навпаки, ¤кщо засоб≥в цив≥л≥зованоњ ноч≥вл≥ у ¬ас не маЇ, виходьте на станц≥¤х. ™мн≥сть залу оч≥куванн¤ пропорц≥йна к≥лькост≥ пасажир≥в, тобто залежить в≥д розм≥р≥в населеного пункту та на¤вност≥ дек≥лькох зал≥зничних г≥лок. ѕри виход≥ на зупиночних платформах, треба зважати на те, що не вс≥ прим≥ськ≥ поњзди зупин¤ютьс¤ на них. |